Monday, January 20, 2014

Spring Fortune

tereeeeeee! :)


nädalavahetus
kuna suurem osa ühikarahvast läks nv-ks koju, siis ma mõtlesin, et õpin rohkem oma toakaaslast tundma. ta nimi on molly ja ma olen nüüdseks veendunud, et ta on taiwanist pärit. ta on 22, ma ei mäleta, mida ta õpib, aga ta on hästi sõbralik ja tore + ma hindan inimeste juures seda, et nad naeravad palju ja seda ta ka teeb. reedel me väga palju ei suhelnud, sest alguses on ikka shy ja awkward olla, aga laupäeval mõtlesime, et läheks otsiks mõne suurema poe. meist siin u 2km kaugusel on kaubanduskeskus nimega Allee, kuhu me kõndisime jala ja tagasi samamoodi jala, sest me saime alles hiljem teada, et sinna saab otse bussiga ka :) seega tulime esimesel päeval oma raskete naiselike ostukottidega jalgsi tagasi, aga no pain, no gain!
pühapäeval pidime uisutama minema (mina ja uisud - HA HA HAAAA), aga mina ei saanud kahjuks minna, sest ma ei tundnud ennast hommikul hästi, seega molly läks üksi, aga ta ütles hiljem, et ega ta väga ei osanud küll uisutada. well she sould've seen me :DDD minu uisutamine käib nii, et ühest otsast võtan hoo sisse, kiman teise otsa ja hüppan lumehange, aga nii vist päris ei uisutata.. igatahes, ta tuli tagasi ja siis me läksime uuesti sinna kaubanduskeskusesse, seekord bussiga. käisime toidupoes ja burger kingis nosimas ja tegime ikka hullu facepalmi selle peale, et varem bussiga sinna ei läinud. kui tagasi jõudsime, siis pakkusin välja, et võiks filmi vaadata. küsimuse peale, et mis filmid talle meeldivad sain vastuseks, et komöödiad ja esimesena hüppas mulle pähe film "white chicks". polnud kindel, kas see talle meeldib, aga terve filmi jooksul ta naeris ikka päris korralikult ehk mu filmivalik oli success :)) ta kirjutas isegi filminime ülesse ja lubas seda kodus hiina subtiitritega ka vaadata..
nüüd päeva parim osa: cindy ja uued kogemused. ma tahtsin, et ta mulle õpetaks, kuidas pulkadega süüakse. esiteks, ma ei osanud neid hoida ja teiseks ma olin nagu kreeka e, kui ma nendega midagi võtta üritasin. tal oli muidugi nalja kui palju :DDDDD lõpuks ma lihtsalt andsin alla.
teiseks ta andis mulle mingi kiles lehe, mis nägi välja nagu tumeroheline laualina. tegelikult oli see spicy seaweed, mida ta väitis olevat neile väga maitsev ja meeldiv "toit".. võtsin siis väikse tüki ja proovisin ja aksdhjkasdhakjs appi ei ma ei taha kunagi seda enam. see oli nii jube. tal oli ofc jälle nalja kui palju mu nägusid nähes. kes sööb vetikaid, what the heck?! vähemalt meeldis talle mu nulline nali, et "now i have at least tried a part from the bottom of the sea" votnii..
edasi istusin lihtsalt voodi peal ja ta ulatas mulle punase ümbriku ja ütles, et see on kingitus mulle. olin nii meelitatud ja kui ma punastada oskaks, siis ma oleks seda teinud. seal ümbriku sees oli mingi hiina kirjas ripatsi moodi asi ja väike kirjakene temalt. see oli nii armas ja ma oleks tahtnud teda kallistada, aga otsustasin, et hoian esimesel nädalal distantsi, seega piirdusin kauni "ou emm džii, this is so cute, thank you"-ga!


spring fortune :)

No comments:

Post a Comment