Sunday, February 9, 2014

Estwhat?

minu nädal algas sellega, kui ma esmaspäeva varahommikul ärkasin selle peale ülesse, et ma kõva häälega unes naersin. ma ei oska öelda, mis mulle nii palju nalja pakkus, aga mul oli häbi..
kui ma lasteaeda jõudsin, siis mu pisikesed puravikud jooksid mulle vastu ja tervitasid mind :)

päeva tipphetked:
   * üks tüdrukutirts suutis mulle terve mu kohvitassi pükste peale ajada. ilus plekipüks olin terve päev
   * lasteaeda oli uus tüdruk tulnud, kes mind alguses absoluutselt ei seedinud. kui ma talle läheneda üritasin, siis ta krabas kõik oma asjad enda juurde ja saatis mulle väga jubeda pilgu ja karjus mu peale midagi ungari keeles. nüüd me oleme täitsa sõbrad juba, aga alguses ma ikka päris kohe kartsin teda.
   * meil on rühmas üks 2a poiss, kellele meeldib rohkem omaette mängida ja ta on selline häbelik ja omamoodi, aga ta on nii armas. tema eripära on see, et ta jookseb-jookseb õues ja järsku viskab ennast selili maha. tõstad ta püsti, ta teeb seda uuesti ja seda täiesti suvalisel ajal ja suvalises kohas + tänu temale saan ma ilmselt eesti naiskulturiste esindama minna, sest ta tahab kogu aeg, et ma teda igale poole tõstaks. mu biitseps on treenitud.
   * mängisime toas jalgpalli poistega ja IMEKOMBEL jäid aknad terveks
   * ma sõin oma elu parimat kanafileed. hea, et taldrik alles jäi
   * mul paluti ühele tüdrukule patsid teha ja kuna ma ausalt ei ole eriline soengumeister, siis see nägi välja umbes midagi sellist. ain't even kidding - https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTBhe5ec4FLgG841LSs69oZMcxGpToWEBTfudNbg7-FVAq-7iePrw

arvake ära, keda ma kohtasin, kui ma järgmisel päeval tööle läksin.. PILETIKONTROLÖRI. jah, sedasama, kes eelmine kord ei teadnud, kus eesti on. ega ta seekord ka ei teadnud ja pakkus nüüd juba uusi nimesid eestile. lõpuks ta andis jälle alla ja lasi mu mööda. nüüdsest panen endale maailmakaardi kotti ja järgmine kord näitan seda talle. see pole isegi naljakas enam

muidu on ilusad päiksepaistelised ilmad olnud ja mu nädala lemmikhetk oli see, kui 2 mu nunnut poissi ajasid mänguväljakul tuvisid taga. need tuvid olid nii lollid, et ära ka ei lendand. poistele nii meeldis ja nad naersid ja kukkusid ja ma olin eluga nii rahul :)

üks päev käisin klubis kah. leidsin sealt 2 eesti lippu. võite ette kujutada kui ekstaasis ma olin
teine päev läksin kell 6 hommikul magama, kui linnud laulsid. see oli nii mõnus
toakaaslastele meeldib eesti keel nii väga, et kui nad pesema lähevad, siis ütlevad "ma lähen dušši alla" ja on ise nii uhked selle üle :) + ma sain endale taiwani muusikapisiku külge. ega ma midagi aru ei saa, mis laulude sõnum on, aga jalga võib ju tatsutada ja tarka nägu teha

rohkem ei tule midagi meelde. olge musid. lehvalehva


p.s. filmisin täna aieseci jaoks videot ja natuke läks ikka aia taha ka.. http://www.youtube.com/watch?v=gnVLQCGl50Q






No comments:

Post a Comment